Thursday, June 19, 2008

Diari July/Ogos GPMS

Penulis tidak kisah di label sebagai orang kerajaan ataupun pembangkang, bagi penulis semua itu adalah secondary bukan keutamaan. Lagipun penulis hanya mengikuti perkembangan sekadar pemerhati buat bekal meniti alam kerjaya korperat yang diimpi. Kestabilan politik merupakan prime element pasaran swasta.

Keutamaan GPMS adalah dengan menanam setia akan adat budaya didalam hati, melafazkan referendum kalimah bangsa, dan menzahirkannya melalui perbuatan fizikal dengan segala kudrat yang ada. Pemimpin datang dan pergi silih berganti, namun sirah perjuangan GPMS tetap berkelangsungan.

Dalam ruangan ini, penulis menyeru taulan semua, khususnya dari GPMS caw Khas IPTA/IPTS seluruh Malaysia agar dapat menyumbangkan tenaga bagi menjayakan Entourage GPMS bersama Azali 21 ‘A ke sekolah-sekolah terpilih (khususnya di kawasan pedalaman/luar bandar) seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak. Penulis pasti taulan semua pasti dahagakan sedikit masa bersama putik bangsa yang terisisih. Saguhati RM100 perday disediakan.
Taulan boleh berhubung terus dengan Ahli Majlis Tertinggi GPMS yang bertanggungjawab, Pn Syukriah 019 328 2552.

Selain itu, briged Siswa GPMS pula akan mengadakan konvoi berkereta sempena bulan Kemerdekaan. Penulis difahamkan konvoi ini akan kick-off pada 24 Julai 2008 ke IPTA/IPTS yang mempunyai caw GPMS yang berdaftar secara sah dibawah payung IPTA/IPTS masing-masing dan juga Pendaftar Pertubuhan (ROS). Caw Khas IPTA/IPTS yang layak boleh memohon untuk menjadi hos di acara berkenaan. Penyertaan adalah terbuka kepada semua ahli GPMS.
Taulan boleh berhubung terus dengan Ahli Majlis Tertinggi GPMS yang bertanggjawab, En Yakqub 013 247 0344.

Kepada taulan yang baru berdaftar sebagai ahli GPMS dan berminat untuk mengikuti Program Motivasi Sekolah. GPMS caw Khas UIAM akan melanjutkan siri Jejak Obor Musim ke-3, ke SM Jelutong PP. Tarikh cadangan program, 19-21 July 2008. Tempat terhad kepada 30 peserta dari UIAM dan 10 dari Caw khas yang lain. Kepada yang berminat, boleh berhubung dengan YDP,Saudara Safwan 017 528 6614 ataupun dengan penulis sendiri secara SMS shj 012 318 4947 (HP penulis rosak belum berubat lagi :)

Sekian, time 4 action..

1 comment:

Anonymous said...

Phone Number aku 013 247 9344 la, bukan 247 0344. aKOB